Ze záznamů leteckých opraven

22. listopadu 2009 v 16:02 | lucik |  testy,vtipné texty
Následující řádky obsahují autentické záznamy o závadách letadel CIS Air
Force hlášených piloty a jejich vyřízení opravářskými dílnami.

Levá vnitřní pneumatika hlavního podvozku by skoro chtěla vyměnit.
Levá vnitřní pneumatika hlavního podvozku byla skoro vyměněna.

Zkušební let probíhal OK, automatické přistání velmi tvrdě.
Toto letadlo není vybaveno automatickým přistáváním.

U vrtule č. 2 prosakuje kapalina.
Prosakování kapaliny u vrtule č. 2 normální. Nefunguje prosakování u vrtulí č. 1, 3 a 4.

V pilotní kabině je něco uvolněné.
V pilotní kabině jsme něco utáhli.

Prokazatelně uniká kapalina z převodovky pravého podvozku.
Důkazy odstraněny.

Mrtvý hmyz na předním skle.
Objednán živý hmyz.

Je-li autopilot nastaven na udržování výšky, letoun klesá rychlostí 70 m/s.
Na zemi se závadu nepodařilo reprodukovat.

IFF nefunguje.
IFF nefunguje, je-li vypínač v poloze VYPNUTO.

Třecí uzávěry způsobují drhnutí plynové páky.
K tomu tam jsou.

Chybí motor č. 3.
Po krátkém hledání motor č. 3 nalezen na pravém křídle.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Bájaaa xD Bájaaa xD | Web | 22. listopadu 2009 v 16:12 | Reagovat

Máš u mě diplom za bleskovku

2 Kajush Sbénko Kajush Sbénko | Web | 22. listopadu 2009 v 16:21 | Reagovat

ahoj..ako?? :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama