Zpevni si tělo

4. listopadu 2011 v 19:44 | lucik |  ostatní
Chceš mít sexy postavičku, ale nechce se ti do upoceného fitka? Pořiď si velký míč a nauč se pár jednoduchých cviků!


Zdravá záda
Na tenhle cvik radši opatrně, ať si neublížíš, ale po protažení bys neměla mít problém... Udělej přes míč most a napínej a uvolňuj ruce i nohy (opři se o ně, zpevni záda a povol). Opakuj 5x.
Oblé boky
Lehni si na záda, nohy opři o míč tak, že se budeš dotýkat země jen horní polovinou zad. Napni břišní svaly a stáhni zadeček. Střídavě zvedej nejprve jednu a pak druhou nohu. Opakuj 10x ve dvou sériích.
Pevný zadeček
Sedni si na míč, napni nohy a roznož tak, aby kotníky byly od sebe ve vzdálenosti odpovídající šířce boků. Paty opři o zem. Předkloň se tak, aby ses rukama mohla chytit za chodidla nebo za lýtka. V této poloze chvilku vydrž. Měla bys cítit, jak se ti napínají hýžďové svaly. Opakuj 10x. A pozor, jde o udržení rovnováhy, nesmíš se z míče hned svalit na zem. :-)
Sexy stehna
Lehni si na břicho, opři se o předloktí a míč uchop pokrčenýma nohama. Tiskni paty k sobě tak, abys cítila, že u toho napínáš vnitřní stehenní svaly. Nohy s míčem střídavě natahuj a pokrčuj. Opakuj 15x ve dvou sériích.
Ploché bříško
Vleže na zádech opři paty o míč tak, aby nohy zůstaly natažené. Pomalu zvedej trup s předpaženýma rukama nahoru. Paty přitom nesmí spadnout z míče a nohy musí zůstat napnuté. Opakuj 10x ve dvou sériích.
Pevná prsa
Lehni si zády na míč tak, že na něj položíš hlavu a lopatky. Rovnováhu udržuj nohama. Holeně musí se zemí svírat pravý úhel. Ruce rozpaž a zatni dlaně v pěst. Můžeš si na pomoc vzít lehké činky nebo půllitrové či litrové PET lahve naplněné vodou. Pokrč lokty do pravého úhlu tak, jak vidíš na obrázku. Ruce zvedej nad hrudník a vracej se do původní polohy. Opakuj 10x ve dvou sériích.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama